|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EniGmaTo
Amator.
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:42, 05 Gru 2009 Temat postu: WSK Cross!- Czyli WSKakuj prodżekt xD |
|
|
Witam! Ilu z nas nie marzyło o crossie? Takie zabawki niestety nie są tanie... Masz w szopie starą WSK-ę? Nie wiesz co z nią zrobić? Zrób sobie crossa, przy niewielkim nakładzie finansowym! To zaczynamy!
Od czego zacząć:
Zacznijmy od tego czy masz motorek? Najlepiej jeśli jest to WSK, ogar czy simson też się nadadzą, ale mają słabsze silniki...
-Jeśli masz już motorsa to pomyśl od czego zacząć! Ja proponuję trochę moto podwyższyć... Jak to zrobić? Pod amortyzator wspawaj kwałek grubej blach a najlepiej rurkę. Powinno to wyglądać tak:
Tylko nie przesadzaj z wielkością! z Przodu zrób to samo tylko rurki przyspawaj nad lagami!
-Z kierownicą NIC nie kombinuj! Możesz ew. zamontować tam sobie jakieś zegary np. od MZ!
-Błotniki! Dobrze jest je mieć, bo po błotnistej przejażdżce będziemy wyglądać jak arbiter w walce Alien vs. Predator ;]. Z tyłu błotnik można LEKKO podgiąć a z przody przyspawać do górniej części lag. Z przodu ładnie wyglądają plastikowe błotniki i nie są wcale tak strasznie drogie
-Teraz pora na decyzję. Chcemy świateł czy nie? jeśli nie to zdejmujemy lampę, czego nie polecam...
-A teraz coś bz czego nasza WSK nie bd crossem. Odpowiednie zębatki! Na tył proponuję 55-56 zębów a na wałek zdawczy (zębatka przednia) 14-16. Naprężenie łańcucha regulujemy odsuwaniem tylnego koła. Przy takim zestawie WSK będzie jeździła wolniej, ale przyspieszała będzie wprost cudownie . Z 2 na 3 bieg stawia na koło ;]
-Koła! W sumie można zostawić fabryczne, ale opony MUSIMY zmienić.. Najlepiej zainwestować w jakieś corssowe!
-Silnik... Masz 2 wyjścia... Albo masz motor żeby polatać po lesie i nie bd Ci go szkoda wtedy nic nie robisz z silnikiem, a jak będziesz ostrożny to możesz silnik odrestałrować...
Kosmetyka
Żeby nasz cross ładnie wyglądał musimy go ładnie pomalować! Osobiście polecam Spray (kilka warstw) i na to lakier ;] To dobra konserwacja! Można wyciąć sobie jakieś szablony i zrobić wzorzyste malowanie!
Zakończenie...
Teraz odejdźmy tak na 5 metrów od WSK-i i przyjrzyjmy jej się Jeśli wygląda tak:
To jedźmy na najbliższy most i wrzućmy ją do rzeki...
A jeśli wygląda mniejwięcej tak:
To jesteśmy gotowi na wyprawę do lasu xD
Powodzenia! i uwaga na WT!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lucas
Świeżak.
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: Sob 10:59, 05 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Tak dla sprostowania na pierwszym zdjęciu jest SHL, nie WSK.
Ogólnie nie popieram niszczenia klasyków :p, ale każdy robi co chce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dynamajt
Moderator
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:57, 05 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Słuszna uwaga, ponadto to co najwyżej mógłby być poradnik na podwyższenie ramy WSKi. Jeśli chodzi o tuningowanie takich sprzętów jak WSK to należy to robić według własnej myśli, nie zasady. W końcu tu chodzi o oryginalność tuningu. Jeśli to naprawdę miałby być kros, to silnik musi być wyżej umiejscowiony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal Theme by Zarron Media
|