Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skuterek
Świeżak.
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:02, 02 Sty 2010 Temat postu: blokada obrotów |
|
|
Mam pytanie czy da rade tak podłączyć moduł odblokowany i obok moduł zablokowany,tak że w razie policji przełączam na zablokowany a potem odblokowuje ale przełącznikiem przy kierownicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
H4G3N
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dobroszyce
|
Wysłany: Sob 20:40, 02 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jak miałeś moduł zablokowany to sprawa jest dosc prosta 3 zielony kabelek (blokada) zrobić na włącznik i po włączeniu blokada się uaktywnia . Gorzej jak nie miałeś tej blokady to będzie trzeba pokombinować .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
skuterek
Świeżak.
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:45, 02 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
jak miałem moduł zablokowany to nie potrzeba mi przełącznika ja chce wstawić 2 moduły 1 zablokowany i odblokowany i przełączać na zmianę przełącznikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rayan
Administrator
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: G-ce
|
Wysłany: Nie 9:13, 03 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
To tak sie fizycznie nie da.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szachcik
Świeżak.
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głuszyca
|
Wysłany: Nie 18:30, 03 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Musiałbyś dorwać jakiś przełącznik wielostykowy/wielokanałowy bo w module jest sporo kabli. Ten przełącznik nie może po prostu włączać i wyłączać tylko przełączać między kanałami. Wtedy tylko odpowiednie podłączenie i już. Ew. mając dwa moduły, czyli jak u ciebie to jeden włączasz a drugi wyłączasz. Nie możesz też jednocześnie ich mieć włączonych ale wtedy musisz zgasić motor i dopiero. Wszystko potrzebuje trochę miejsca i przypuszczam nie znajdziesz dobrego przełącznika także pewnie było by ich kilka i ciężko będzie je schować. Najlepiej będzie kupić ogranicznik, bądź samemu go zrobić a nie kombinować z modułami. Tu masz przydatne linki:
Do kupienia: [link widoczny dla zalogowanych]
Do zrobienia: [link widoczny dla zalogowanych]
[size=60]Linki nie reklamują żadnego z forum i proszę o wyrozumiałość administracji.[/size]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
skuterek
Świeżak.
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:20, 03 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
dzięki za pomoc ale czy będzie pasować do silnika 4t
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szachcik
Świeżak.
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głuszyca
|
Wysłany: Nie 22:25, 03 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem będzie pasować, kwestia dobrania tylko odpowiedniego potencjometru i kondensatora. Tylko z tego powodu że iskra w 4T jest co drugi obrót a nie za każdym razem. Na twoim miejscu zbudowałbym sobie taką blokadę i przetestował, koszt nie jest duży. Oczywiście za gotowca nawet bym się nie brał bo wydać 150zico na coś co ma nie działać to..... no właśnie ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawlom95
V.I.P
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Czw 20:33, 21 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
sorka za odkop ostatnio myślałem jak zrobić moduł zablokowany obok odblokowanego i da się coś takiego zrobić sposób kolegi szachcika jest ok tylko że zdobycie takiego przełącznika raczej graniczy z cudem Można zrobić to na zwykłym przełączniku i przekaznikach tylko troche trzeba pokombinować jak ktoś chce to zrobie schemat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|